wtorek, 2 kwietnia 2013

Moje krótkie Święta

Święta, święta i po świętach...
Moje były bardzo krótkie z powodu pracy. W sobotę pracowałam do 22.00, więc kompletnie nie było czasu na jakieś super przygotowania. Pomoc mojego męża była jednak nieoceniona, posprzątał, zrobił ostatnie zakupy <3  W niedziele zjedliśmy śniadanko wielkanocne, były oczywiście jaja, kiełbaska, domowy pasztet z koniakiem, domowy schab i ..... ja do pracy na 11.00 :( W sobotę i niedziele siedziałam w kuchni do 2.00  w nocy przygotowując dodatkowe potrawy na upragniony, wolny poniedziałek. Był żurek, biała kiełbasa na winie z  cebulka, koszyczki z łososia z krewetkami, jaja, wędlinka, sałatki.... wszystko pyszne tylko miejsca mało w brzuszku :) Wrzucam kilka foteczek z moich krótkich Świąt z nadzieją, że przyszłe będą już takie jak powinny :)

photo by Piotr Musiela

photo by Piotr Musiela

photo by Piotr Musiela


photo by Adriana Musiela

photo by Adriana Musiela

photo by Piotr Musiela

I nasz króliczek wielkanocny pasący się w ogródku (jesteśmy rodzicami zastępczymi gdy właściciele wyjeżdżają) 


1 komentarz: