piątek, 31 maja 2013

Entliczek, pętliczek, przepiękny stoliczek :)

Duże, małe, drewniane lub z tworzyw sztucznych, okrągłe, prostokątne, retro lub nowoczesne jedno można stwierdzić - bez stołu nie ma prawdziwej kuchni czy salonu.
Ja raczej nie będę mogła sobie pozwolić na duży stół ale na pewno coś upchnę w kuchni :) Poza tym przy wyspie będzie kilka wyższych hokerów. Na imprezach wszyscy przesiadają w kuchni, szczególnie mężczyźni :)
Bardzo istotne jest właściwe dopasowanie kształtu i wielkości bryły stolika do innych mebli w pomieszczeniu. Równie ważna jest funkcja jaką ma spełniać w aranżowanej przestrzeni.
Do salonu wybiorę stolik niski, kwadratowy z drewna lub tworzywa.
Stoliki ze szklanym blatem powiększają optycznie przestrzeń więc są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które posiadają małe salony.
Ostatnio widziałam kilka pięknych, drewnianych stołów, wykonanych przez stolarza więc jest to doskonała alternatywa dla ludzi, którzy mają własny pomysł na stół. 
Co ja się będę więcej rozpisywała, sami oceńcie ten piękny mebel :)













www.kler.pl















http://freshome.com

www.grzegorzmalag.files.wordpress.com
netpedia.com.pl
www.adoremagazine.com



www.momastudio.pl


www.wnetrza.webzine.pl
Jeśli już robiłam jakieś zdjęcia stolików to zawsze były nakryte... jedzeniem, więc nie będę ich pokazywała :) 
photo by Piotr Musiela
A tak się dzieje, gdy nie ma stolika, ale czy ktoś powiedział że się nie da???  :)
Photo by Piotr Musiela

photo by Adriana Musiela

1 komentarz:

  1. Ładne te stoły, a szczególnie mi się spodobał ten z kotem na środku :).

    OdpowiedzUsuń