wtorek, 14 maja 2013

Szafy wnękowe, zabudowy wolnostojące

Ostatnio zakochałam się w pewnych szafach wnękowych. Zaciekawiły mnie do tego stopnia, że zaczęłam grzebać w necie  i czytać z czego i jak są zbudowane.
Zabudowy meblowe stały się elementem nierozerwalnie związanym ze stylem pomieszczenia i służą nie tylko do przechowywania rzeczy ale również do oddzielania danych stref.
Zabudowę można doskonale wkomponować w styl naszego mieszkania uwzględniając kolor ścian, rodzaje podłóg, otaczających mebli oraz naszych upodobań. Do wyboru mamy szeroki wachlarz materiałów z którego zabudowa będzie wykonana np. płyta fornirowana, płyta laminowana, mój ulubiony - mdf lakierowany, mdf akryl, lustra, szkło malowane, bambusy, ratany itd.
Szafy przesuwne mogą być: ścięte, przesuwne z progiem lub bez progu, podwójnie składane bez progu lub uchylne. Mogą być duże lub małe, niskie lub sięgać sufitu, mogą być wąskie lub zajmować kilka ścian, mogą być nawet ukryte pod schodami, wszystko zależy od nas.
Moim faworytem jest duża szafa łamana, błyszcząca - mdf lakierowany. Bez progów, skrzyń i najważniejsze żeby była zamontowana bezpośrednio do ścian i sufitu.
Ciekawa jestem czy wam też się podobają :)






www.szafy-meble.pl

bhuto.com






www.indeco.pl










www.houzz.com

photo by Adriana Musiela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz