piątek, 8 marca 2013

Krolowa domu - Kuchnia

Dziś Dzień Kobiet, więc życzę wszystkim i sobie dużo miłości, szczęścia i siły w dążeniu do marzeń.

www.pakamera.pl
Gotowanie to moja największa pasja, uwielbiam spędzać czas w kuchni, próbować nowych przepisów, tworzyć nowe dania. Eksperymenty nie zawsze wychodzą ale nie zniechęcam się, bo kocham to co robię. Od kiedy pamiętam byłam w kuchni przy mamie i zawsze chętnie pomagałam. Gdy byłam małą dziewczynką podjadałam wszystko niezależnie od tego czy było to surowe ciasto czy mięso, wylizywałam każdą miskę. Teraz aż trudno mi w to uwierzyć bo byłam strasznym niejadkiem. Niestety zawodowo nie pracuje w kuchni, ale od 1 klasy szkoły średniej pracowałam w bardzo dobrej firmie kateringowej. Poznałam tam dużo nowych smaków i pokochałam to uczucie kiedy ludzie dziękowali za doskonałe jedzenie, obsługę i miłą atmosferę.
Dlatego kuchnia to dla mnie serce domu i muszę czuć, ze jest mi tam dobrze. Projekt już jest, wszystko zatwierdzone, czekamy tylko na kontrakt i ruszamy. Kuchnia będzie w kształcie litery L  5,16m x 3,22m (ale będzie otwarta na przedpokój) a na środku wyspa, dodatkowy blat roboczy zawsze się przyda :) Wyspa będzie nam również służyła jako stół.


Kuchnia  musi pomieścić wszystkie sprzęty (nie lubię mieć nic na wierzchu) dlatego będzie dość mocno zabudowana.
A jeśli chodzi o kolor to oczywiście BIAŁA. Będę grała kolorami dodatków żeby coś w niej zmieniać raz na jakiś czas. Marzą mi się drewniane blaty, jednak wybraliśmy czarny granit z mieniącymi się drobinkami ponieważ jest bardziej wytrzymały.
Oto kilka przykładowych kuchni od jednego z naszych projektantów:











 Ta kuchnia powyżej na żywo wygląda cudownie!!





www.davidlanekitchens.ie/


Zobaczcie to cudo:


Valcucine Kitchens
Jak zwykle na koniec kilka moich fotek z podróży:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz