wtorek, 5 marca 2013

Sweet home


www.etsy.com
Od zawsze marzyłam o własnym domu. Już jako mała dziewczynka lubiłam chować się w różne zakamarki wiec super sprawą były wyjazdy do cioć i wujków, którzy byli szczęśliwymi posiadaczami domów. Ta przestrzeń, kominek w salonie, duże łazienki (niektóre z bidetami - choć wtedy myślałam ze to umywalka do mycia nóg), kuchnie z osobną częścią jadalną  i oczywiście ogrody.  Teraz jako dorosła kobieta mogę spełnić swoje marzenie. Co prawda nie będzie to budowa domu ale... kupno nowego w stanie deweloperskim :)
Domek nie duży 115m2 ale wystarczający dla naszej "jeszcze" dwójki.


Na dole jest wiatrołap, toaleta, kuchnia i salon z oszkloną jedną ścianą. Na górze, łazienka, sypialnia z garderobą, sypialnia dla przyszłego dziecka, office męża, oraz schowek na graty czyli tzw. graciarnia. Jedna ściana domu jest cała przeszklona dlatego wybieram zdjęcia które mogą się przydać w przyszłej stylizacji :)

Gdzieś z tyłu głowy wiem jak ma wyglądać mój wymarzony domek. Na całe szczęście mąż ma bardzo podobny gust więc się nie pozabijamy jeśli chodzi o sprawy wykończeniowe. Mało tego, mąż ma nawet lepszy zmysł designerski ode mnie ponieważ to jego druga praca. Potrafi doradzić, zwraca większa uwagę na szczegóły, których ja nie widzę.
Co do jednego jesteśmy przekonani dom ma być w stylu: nowoczesny minimalizm. Czy uda nam się osiągnąć zamierzony efekt?? To się okaże.:)
Designer Tamizo Architects
Designer Wise Design
Image: Steinbomer, Bramwell and Vrazel Architects
Image: Sedatdurucan
Image Usona
Image: RyoSakaZaQ
www.http://homedesignlover.com







www.http://freshome.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz