piątek, 28 lutego 2014

Co trzymacie przy łóżku??

Siedzę w pracy i marze o łóżku, książce i cieplej herbacie. W Irlandii nic się nie zmieniło wiec deszcz pada 23h na dobe, co wprawia ludzi w stan depresyjny. Ze mną nie jest aż tak źle (cale szczęście) ale w pracy siedzieć mi się nie chce :) 
Moje rozmyślania zaprowadziły mnie więc w stronę łóżka i do jego otoczenia :)
Co ciekawego stawiamy na szafce nocnej??
U mnie zawsze można znaleźć książki i czasopisma. Zazwyczaj czytam kilka na raz, więc jest tego całkiem sporo :) Jest również lampa, zegarek i tymczasowo szkatułka z moimi klejnotami :) :) :) :) Po liftingu sypialni znajdę dla szkatułki inne miejsce ( bo to jest raczej kufer na biżuterie a nie szkatułka). A cóż można znaleźć w szufladach owej szafeczki???? Resztę czasopism!!!!! które aktualnie czytam i przeglądam hehehe
Znalazłam kilka świetnych inspiracji jak zrobić stolik nocny np. z walizek. Uważam że pomysł jest doskonały i nie omieszkam wypróbować :) Można również użyć krzesełka, starego barku na alkohole, drewnianej skrzynki na owoce, drabiny lub metalowego pojemnika. Pomysłów jest cała masa. Ciekawa jestem co u Was gości na stoliku nocnym:) 
A tymczasem zobaczcie co mi udało się znaleźć:




www.decoratingmumma.com





www.freshome.com
www.theglitterguide.com
www.easyliving.co.uk


www.florencefinds.com
www.improvisedlife.com
www.molliemakes.com
www.motherearthliving.com













www.houzz.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz